sobota 25. ledna 2014

Šampon proti lupům z Lidlu

Ahoj. Konečně jsem se dostala k recenzi na šampon, který používám posledních pár měsíců. Pořád jsem si nebyla jistá, jestli už je ta správná doba na napsání recenze... Dnes jsem si řekla, že už ji nebudu odkládat, protože šampon jsem otestovala opravdu důkladně.


Šampon je od značky Cien a jak napovídá nadpis článku, koupila jsem ho v Lidlu. Stojí 30 Kč, což je cena srovnatelná třeba s cenou šamponů od Baley. Šampon proti lupům jsem zvolila z toho důvodu, že mám s nimi za poslední rok docela problémy. Mám hodně suché vlasy i pokožku hlavy, která je navíc ještě citlivá. Dříve jsem pracovala v potravinářství a musela jsem nosit na hlavě síťku a helmu, které pro pokožku hlavy rozhodně nejsou prospěšné. Když si k tomu připočtete stres, ne moc zdravou stravu a časté střídání kosmetických produktů od různých značek, problém je na světě. 

Rozhodla jsem se tedy pro koupi nějakého toho šamponu proti lupům, protože je mít samozřejmě nechci a to děsné svědění hlavy mě také otravuje. Četla jsem velmi dobré recenze na šampon proti lupům od značky Cien. Obvykle si kosmetiku v supermarketech nekupuji, ale tentokrát jsem si řekla, že udělám výjimku a dám šamponu šanci. 

Šampon slibuje, že zbaví vlasy lupů a zabrání jejich další tvorbě. 


Zde složení:


Šampon pěkně voní. Je to taková normální šamponová vůně, podobně voní třeba šampony Head & Shoulders. Šampon má bílou barvu a hustší krémovitou konzistenci. Dobře pění a vlasy vážně perfektně umyje, i když jsou hodně mastné nebo nalakované. Stačí umýt jednou a vlasy jsou perfektně čisté.  Já si vlasy myju 2x týdně, takže šampon ubývá hodně pomalu. Vlasy mi nevysušuje. Potud je vše v pořádku.

Bohužel tu hlavní věc, kterou šampon slibuje, neplní. Lupů mě nezbavil ani náhodou. Cítím, že pokožka hlavy je po umytí trošku (tak o 30% oproti původnímu stavu) zklidněná a nesvědí. Ale lupy mám pořád a nevidím žádnou změnu. Čili jako se šamponem na perfektní umytí vlasů jsem s ním velmi spokojená a mohla bych ho ohodnotit plným počtem bodů, ale jako šampon, který má působit proti lupům, bohužel nefunguje. Je ale fajn, že problém aspoň nezhoršuje jako jiné šampony. Víc než 7/10 mu dát nemohu.

Co vy a kosmetika z Lidlu? Máte případně tip na nějaký šampon proti lupům, se kterým máte dobrou zkušenost? Děkuji :o)

12 komentářů:

  1. Mně se zdá, že šampony co slibují nějaké zázraky nefungují nikdy. Já se lupů zbavila s dětskými šampony. Prvně jsem používala Johnson's baby a poté přešla na jemný kopřivový a lupů jsem se zbavila do půl roku. Hlavu jsem šamponem hodně promasírovala a nepoužívala už nic dalšího, co by vlasy zatěžovalo. Teď díkybohu svědění ani lupy nemám, tak držím palce, ať se jich co nejdříve zbavíš. Jsou to potvory, co otravují!

    OdpovědětVymazat
  2. Z Lidlu mám šampony moc ráda. Tenhle jsem taky měla a souhlasím s tím, co jsi napsala. Lupů nezbaví. Ale vydrží hezky vonět ve vlasech, vlasy pěkně umyje a rychleji se nemastí. Super a ještě za tu cenu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že ti taky vyhovuje :-) I další šampony z Lidlu prý jsou fajn.

      Vymazat
    2. Ještě bych ráda vyzkoušela kondicionér na vlasy, tak uvidíme, jaký bude :)

      Vymazat
  3. Já měla nějaký šampon z Lidlu asi před sto lety (tak 6-7? :D) a nebyl špatný. Od té doby mám ale trochu jiné nároky. Na lupy mi pomohly takové ty bylinné vodičky od Luny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem právě četla, že tyhle šampony vyhrály nějaký test kvality. A hodně blogerek si je chválilo, že jsou za tu cenu srovnatelné s dražšími šampony. Po těch vodičkách se podívám a zagooglím, díky, An. :-)

      Vymazat
  4. Zkus Vichy Dercos se seleniem. Já ho teda mám z jiného důvodu (ale to už z blogu určitě víš), ale hlava mě po něm nesvědí ani třetí den po umytí (a to už mám normálně vlasy fakt hrozné, svědí mě hlava a občas se objeví lupy). Zatím to mám sice doma teprve 9 dnů, ale je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vichy testuje svou kosmetiku taky na zvířatech. Navíc není o nic lepší než jiné drogerkové produkty, složení je taky plné chemikálií. Oni sice neustále proklamují, že obsahuje termální vodu, že je jí tam v celém produktu asi tak kapka, se ale nikde nedočteš. Takže určitě ne. Nenechte se pořád manipulovat reklamou. Jsou plné lží. Pokud chcete něco kvalitního, doporučuji přírodní certifikovanou kosmetiku, která NETESTUJE své výrobky na zvířatech. Můžu doporučit Weleda, Santé, Khadi nebo třeba tuhé šampony.

      Vymazat
  5. ... produkt má šílené složení, mezi hlavními ingrediencemi - to znamená nejvíc zastoupenou látkou je mimo jiných chemikálií sodium lauret sulfát, který je právě příčinou přílišného odmašťování pokožky, častým používáním dochází k rudnutí a svědění pokožky hlavy. Čtěte víc https://cs.wikipedia.org/wiki/Laurethsulf%C3%A1t_sodn%C3%BD
    Čistí se tím třeba i podlahy. Myslíte, že to na tělo nebo hlavu patří? Navíc je karcinogenní. Místo toho, abyste řešili problém s lupy, tak ho v podstatě zhoršujete, což za čas uvidíte sami. Tyto šampony Vám s tím rozhodně nepomohou. Navíc se obávám, že Cien testuje své výrobky na zvířatech! Zjišťujte složení kosmetiky i zda testují na zvířatech. Kosmetickým firmám je jedno, že jejich výrobky jsou škodlivé a obsahují chemikálie, jediné, co je zajímá, je zisk a vy jim ho koupí výrobku dopřáváte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, co je SLS. Recenze je 2 roky stará :-) Momentálně používám šampon od Urtekram.

      Vymazat
  6. jediný šampon, který mi pomohl s lupy. Nedám na něj dopustit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.