sobota 23. května 2015

Yankee Candle: Velká recenze vosků II. část

Ahoj. Dnešní článek bude opět o Yankee Candle. Pokud jste nečetli první část mé rozsáhlé recenze, najdete ji tady

Dnes vás seznámím s dalšími osmi kousky z mé velké sbírky :-)


Witches Brew - Čarodějnický nápoj
Yankee Candle čaruje mocným kouzlem! Letos nabízí limitovanou kolekci pro období Halloweenu, vůně se bude líbit hlavně dětem. Witches Brew potěší ty, kdo mají rádi sladké aroma exotického pačuli.

První dojem: Witches Brew je exotická a hodně kořeněná vůně. Cítím z ní trošku skořici a nějaké sladkosti - ale ne vyloženě bonbony. Neumím Witches Brew přesně popsat, každopádně se mi líbí :-)

Po rozpuštění vosku v lampičce jsem stále nadšená :-) Witches Brew bych typově přirovnala k Home Sweet Home. Je to intenzivně kořeněná skořicová vůně. Hodně příjemná. Bohužel výdrž není nijak slavná - po vypálení dvou čajovek už vosk téměř vůbec nevoní.

Doporučuji? Asi ANO, ale ta celkem mizerná výdrž mě nepříjemně překvapila.


Aloe Water - Voda s aloe
Čistá a osvěžující voda, smísená se zjemňujícím aloe, vytváří nádherně uvolňující zážitek z vůně.

První dojem: Stejně jako ostatním, i mně voní tento vosk spíš melounově. Je to pěkná letní šťavnatá vůně, ale taková nezajímavá.

Po rozpuštění vosku v lampičce: Voní stejně pěkně, jako když jsme k němu čichala poprvé - po melounech s jemným květinovým podtónem, ALE vydrží takhle pěkně vonět pouze 2 hodiny. Pak se vůně stane nepříjemnou, vyčpělou a mdlou. Pro mě rozhodně zklamání.

Doporučuji? NE.


A Child´s Wish - Dětské přání
Nevinnost dětských hrátek na zahradě. Teplý větřík na kůži spolu s jemnou vůní květin okamžitě přivolají zpět vzpomínky na dětství a chvíle strávené venku s kamarády.

První dojem: Velmi příjemná, jemná, květinová vůně. Líbí se mi.

Po rozpuštění vosku v lampičce: Vůně se mi stále líbí, ale připadá mi taková trošku nudná. Když se řekne třeba Home Sweet Home, ihned si vybavím, jak voní. U A Child´s Wish bohužel ne.

Doporučuji? Jsem na vážkách.


Vanilla Lime - Vanilka s limetkami
Hebká a osvěžující! Krémová sytost vanilky se sladkou cukrovou třtinou a šťavnatou limetkou.

První dojem: Čistá vůně limetky. Hodně svěží.

Po rozpuštění vosku v lampičce: Přiznám se, že vůni a vlastně ani chuť limetky moc nevyhledávám. Mnohem víc mi voní i chutná třeba citron. Vosk Vanilla Lime jsem si koupila proto, že mě zajímalo spojení limetky s vanilkou. A nejsem vůbec zklamaná, spíš velmi příjemně překvapená. Skoro bych řekla, že dominuje vůně vanilky a limetka je tam jen na doplnění :-) Moc pěkná vůně se slušnou výdrží.

Doporučuji? Určitě ANO.




Ghostly Treats - Strašidelné pohoštění
Vůně sladkých pečených maršmalounů je neodbytnou připomínkou děsivých historek, vyprávěných kolem halloweenského táboráku.

První dojem: Vůně je hodně slaďoučká, ale cítím z ní i svěží podtón (něco jako Fluffy Towels). Je příjemná a taková pohodová, líbí se mi.

Po rozpuštění vosku v lampičce: Jsem NADŠENÁ. Ghostly Treats mi hodně připomíná jednu z mých TOP vůní od Yankee, a to Merry Marshmallow. Je to úžasná vůně. Sladce roztomilá, lehoučká, ale přitom svěží. Myslím si, že Ghostly Treats bude určitě vonět i dětem a celkově mladším ročníkům, protože je taková veselá a hravá. Zároveň však není nevýrazná, v lampičce vosk voní hodně dlouho a intenzita slábne pomalu. 

Doporučuji? Jednoznačně ANO.


Shea Butter - Bambucké máslo
Krémově hebká vůně s několika lístky něžných ovocných kvítků pro dokonalé hýčkání.

První dojem: Shea Butter voní tak, jak jsem čekala. Je to krémová a taková zachumlávací vůně. Trošku mi připomíná vůni klasických tělových mlék. 

Po rozpuštění vosku v lampičce jsou mé dojmy stále stejné :-) Vosk voní jako tělové mléko. Je to taková klasická vůně typu Nivea či Dove. Pokoj provoní poměrně rychle. Výdrž vůně hodnotím jako velmi dobrou.

Doporučuji? ANO. Dle mého názoru se jedná o poměrně univerzální vůni, která by mohla vonět hodně lidem. Mně ale přece jen něco k tomu absolutnímu nadšení chybí. Přesto ji ráda doporučuji.


Wedding Day - Svatební den
Výjimečně vkusná vůně pro výjimečný den. Sofistikovaná a zjemňující směs květin a ovoce. Opravdu překrásná.

První dojem: Hodně luxusní sváteční vůně. Je taková chladná a vznešená. Klidně bych si dovedla představit vlastnit a používat na slavnostní příležitosti parfém s takovou vůní.

Po rozpuštění vosku v lampičce: Můj prvotní názor na vosk stále platí. Je to opravdu vkusná a luxusní vůně. Voní hodně květinově a trošku z ní cítím i pudrový a krémový podtón. Vosk voní poměrně intenzivně, ale nikoli bolehlavově. Výdrž je průměrná.

Doporučuji? ROZHODNĚ ANO.



Fireside Treats - Radovánky u táboráku
Radost z kempování... umocněné pořádným táborákem, zpěvem, smíchem a opékáním "maršmalounů". Vyzkoušejte jejich lahodně teplou a sladkou chuť! Ve vrcholu vůně se skrývá sladké aroma marshmallow, srdce voní po krystalickém cukru a vanilkové pěně, v základu najdete žhavé uhlíky.

První dojem: Na Fireside Treats jsem se hodně těšila. Když jsem si k vosku prvně přivoněla, byla jsem trochu zklamaná. Čekala jsem, že bude sladší a krémovější. Navíc má takový divný podtón - asi ty uhlíky. 

Po rozpuštění vosku v lampičce se ale vůně změní v naprosto ú-ž-a-s-n-o-u. Voní nádherně sladce, teple, no zkrátka božsky. Bohužel nevydrží vonět moc dlouho, po pár hodinách už je vyčpělá.

Doporučuji? ANO s minusovým bodem za výdrž.






Doufám, že se vám recenze líbila, a budu se těšit na viděnou u dalšího článku ☺

25 komentářů:

  1. Na vůni wedding day jsi mě popiskem nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji doporučuji aspoň ve vosku vyzkoušet, popřípadě očichat v obchodě ;-)

      Vymazat
  2. Tak koukám, že jsme na tom s vůněmi úplně opačně :-) U mne vede aloe a bambucké máslo :-) Docela se mi líbilo i child wish a navíc jako vůně května byla v akci, ale nakonec jsem dala přednost druhé akční vůni - soft blanket. Aspoň že u wedding day se shodneme, taky se mi moc líbila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-D Mně ta aloe přijde taková nezajímavá, navíc nechápu, proč se to jmenuje aloe, když to všem voní po melounu :-D

      Vymazat
  3. Shea Butter som si kúpila minulý týžden malú a je to fakt taká univerzálnejšia vôňa a naozaj sa mi páči. A Child´s Wish somn si kúpila vosk tak som zvedavá že či mi sadne alebo nie. A ľutujem že som nekúpila aj Vanille Lime, lebo som sa bála čo to bude za kombináciu ale asi nabudúce si ju vezmem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda čtu, že ti vosky vyhovují :-) Mě Vanilla Lime taky dlouho nelákala. Nakonec jsem to riskla a jsem fakt ráda. Pokud bych měla zaručeno, že úplně stejně intenzivně bude vonět i svíčka, jdu do ní :-)

      Vymazat
  4. Z Tebou zmíněných mám Shea Butter a i podle mně je to příjemná, krémová vůně a jedna z mála u kterých jsem už při objednávce víceméně tušila jak asi bude vonět:-) A pak mám Wedding Day, té vůni jsem naprosto podlehla a i když mám co se YC týče tendenci stále objevovat nové vůně, tak tuhle si s jistotou objednám znovu, je nezapomenutelná:-)
    A na wishlist si píši vosk Vanilla Lime, limetky mi nevoní, ale vanilka ano, tak by mně docela zajímalo, jak se tohle spojení povedlo a také vosk Ghostly Treats, vůbec si ji neumím představit, ale o to víc mně láká:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-) Moc děkuji za pěkný komentář, doufám, že objevíš ještě další favority od YC :-)

      Vymazat
  5. Ani jeden z těchto vosků jsem nezkoušela a ani neměla možnost očichat, ale Wedding Day (podle tvého popisku) vypadá moc dobře! :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  6. Vosky jsem občas chodila očichávat do blízkého zahradnictví, ale nemám ani lampu, takže smůla :D Tak nějak mě stejně vždycky víc přitahovaly klasické svíčky :) Ale některé ty vůně zní z popisu vážně skvěle a možná si lampu pořídím, protože přece jenom svíčky YC jsou mega drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lampička stojí pár korun v levných knihách když tak :-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Doporučuji ji vyzkoušet, je vážně super :-)

      Vymazat
  8. A childs wish mám také a grep mám také moc ráda :-)) super článek.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od YC ráda Home sweet home a spíše ty ovocné vůně :-) Co vážně nemám ráda, a myslím, že tohle si od YC koupí málo kdo, jeta vůně vypraného prádla :D

    Klára
    NARA // czech fashion
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Home Sweet Home je taky skvělá. Mně nejdřív vadilo, že je tak moc skořicová, ale nakonec jsem si ji oblíbila.
      Takové ty hodně svěží vůně (ručníky, čisté prádlo) mě taky neberou, ale právě mi přijde, že jsou hodně oblíbené u ostatních :-D Na mě jsou moc štiplavé.

      Vymazat
  10. Brzy si chci nějaké vosky od YC konečně pořídit a tvá recenze mi určitě pomůže ve výběru. :) Skvělý článek, děkuji za něj. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě taky některé rozhodně ne.. Škoda peněz.. Ale třeba to bambucké máslo a ten vosk home sweet home, ty strašně miluju a nedala bych na ně dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ty jich ale máš, já nezkusila ještě ani jeden, asi bych se měla stydět :D


    PS: Právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  13. Prima recenze. Tak Wedding Day byla moje první svíčka a byl to průšvih, šílený bolehlav a šla z domu, asi za desetinku kupní ceny :( Já jsem teď objevila Silver Breeze, a ta mi voní krásně, jak na první očuch, tak v lampičce a palím už 4 čajovku a pořád krásně voní. Je to taková podzimní vůně, trošku sladká, trošku svěží, ale těžko ji popsat. Vanilla Lime jsem měla ve votivce, taky jsem byla zvědavá na to spojení a jak píšeš, dominuje tam vanilka a já zase ráda spíš ty limetky, takže za mě neee. Já mám teď objednanou Home Sweet Home, všichni na ní pějí chválu, je i mezi těmi top nejoblíbenějšími Yankee vůněmi, ale tam jsou právě i ty "prádlové" a ty se mi třeba nelíbí vůbec, tak jsem zvědavá jestli mě zaujme. A s blížícími vánocemi bych doporučila úžasnou vůni sweeted apple, ale přiznám se, že nevím jestli je ještě v nabídce, mám od loňska střední svíčku, a to je pro mě naprostý favorit, nádherná sladce kořeněná, taková "štrůdlová" a úžasně provoní. Mám ji uloženou ve skříni a i tak mi od ní lehounce voní prádlo. Tedy, to jsem se nějak rozepsala, omlouvám se :)

    OdpovědětVymazat
  14. Některé vosky jsem také vyzkoušela a z YC jsem nadšená, hodně mě bavil ten Ghostly Treats.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.