sobota 7. května 2016

Velká recenze kosmetiky Astrid

Vítám vás u dnešního článku, který bude recenzí na tři kosmetické produkty od značky Astrid, které jsem dostala k testování.

Asi jste zaregistrovali postupně přibývající recenze na kosmetiku Astrid na blozích. Je moc fajn, že zastoupení Astrid nenafrkalo všem blogerkám tři stejné produkty, a tak nejste "nuceni" číst recenze na stejné věci pořád dokola. Já jsem na blozích kromě hodnocení produktů, které jsem dostala i já, zaregistrovala recenze např. na odličovače a krémy pro suchou pleť.

Značku Astrid mám spojenou hlavně s dětstvím, kdy jsme doma používali zejména jejich krémy na opalování. Mým dosud největším oblíbencem je pleťová voda pro citlivou pleť, na kterou jsem také už psala recenzi. Je to bez přehánění nejlepší pleťová voda, co jsem kdy měla. Proto mě zajímalo, zda mi bude vyhovovat i další pleťová kosmetika. K recenzi jsem obdržela čisticí a odličovací gel pro normální a smíšenou pleť (150 ml), ochranný hydratační denní a noční krém pro normální a smíšenou pleť (50 ml) a CC krém s ochranným faktorem 20 (40 ml).

Kosmetika mi přišla v pěkné taštičce a nechyběl ani ručně psaný vzkaz.






Začnu čisticím gelem, který jsem začala používat nejdřív.



Gel má jednoduché, pěkné a funkční balení. Krásně svěže voní - parfemace mě upoutala hned při prvním přičichnutí a přiznám se, že má také vliv na to, že gel moc ráda každé ráno a večer používám. Už jsem spotřebovala více než polovinu balení a mohu tedy zhodnotit, zda mi gel sedl či nikoli.



Gel je docela hutný a při kontaktu s vodou se mění na emulzi. Není to taková ta typická řídká pěna, kterou udělá většina čisticích gelů, ale opravdu příjemná kluzká emulze. Gel používám každý večer na dočištění pleti a většinou i ráno při ranním čištění. I když je na obale uvedeno, že gel je možno použít i k odličování, na to mně osobně úplně nevyhovuje. Pleť odlíčí bez problémů, ale oči je potřeba šmrdlat a fakt si s tím vyhrát, zejména pokud máte na řasách silnější vrstvu řasenky. Já obecně mokré odličování nepreferuji a odličuji se obvykle vatovými tampony nebo ubrousky a odličovacím přípravkem. Ve sprše si pak obličej pouze dočišťuji, případně dělám ještě peeling. Čili jako jediný odličovač na smytí celého make-upu ho nedoporučuji, ale upřímně řečeno, i kdyby odličoval bezchybně, já bych ho stejně používala pouze na to dočištění ☺



Na dočištění i ranní čištění pleti mi vyhovuje. Jen bych gel opravdu doporučila pouze majitelkám smíšené/mastnější pleti, protože lehce vysušuje. Já si jak ráno, tak i večer obličej mažu krémem, takže mi to až tak nevadí. Ale případně je s tím třeba počítat ☺
Doporučená prodejní cena gelu je 69,90 Kč. Seženete ho např. v drogériích Teta nebo DM. Dle mého názoru se jedná o standardní drogérkový čisticí gel, který je navíc za slušnou cenu. Na každodenní čištění smíšené/mastnější pleti ho doporučuji.


Dalším produktem od Astrid, který jsem měla v balíčku, je hydratační pleťový denní a noční krém na smíšenou pleť. 




Krém docela výrazně voní. Vůně je svěží a pro mě moc příjemná. Konzistence krému je tak akorát hutná. Není těžký a mastný, ale zároveň ani úplně lehoučký a vodový. Víc mi vyhovuje na večerní mazání. Ráno se pak vzbudím s krásně hebkou pletí. Pod make-up jsem ho aplikovala jen párkrát a není to nic pro mě. Vypozorovala jsem, že když se ráno namažu tímto krémem a pak si dám make-up, během dne make-up více po pleti "cestuje" a musím si hodně často odsávat přebytečný maz z T-zóny.




Jinak mi krém vyhovuje. Pro moji smíšenou pleť je tak akorát výživný, neucpává póry, nezpůsobuje zvýšený výskyt pupínků. Jak vidíte na fotce výše, krém obsahuje dimethicone. Silikonům se snažím vyhýbat, protože mi většinou ucpávají póry a zanechávají takovou hnusnou vrstvičku na pleti, ale tento krém to - na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí - nedělá ☺




Doporučená cena krému je 69,90 Kč, což je fakt za hubičku. Krém jsem si oblíbila hlavně na večerní mazání, a tímto způsobem ho budu i nadále používat. Pod make-up mi až tak nesedí a nemohu souhlasit s tím, že krém matuje.
Jinak je příjemný, tak akorát hydratační a pro mě zcela vyhovující.


To nejlepší nakonec v tomto článku neplatí. Na závěr jsem si totiž nechala recenzi na CC krém, se kterým kamarádi určitě nebudeme. Přišel mi totiž v odstínu Medium. 




Pokud bych věděla, že v balíčku bude i tento produkt, určitě bych požádala o světlý odstín. Protože cokoli je v odstínu Medium, mně nikdy sedět nemůže, jelikož mám hodně světlou pokožku. Nemůžu si ani říct, že si ho nechám na léto, protože se neopaluji a tmavá kůže se mi vůbec nelíbí. Čili odstín je první problém. 
Viděla jsem v recenzích, že některým blogerkám přišel sice světlejší odstín Light, ale ani ten se mi prostě nezdá dostatečně světlý. Celkově je v drogérii velký problém najít opravdu světlý make-up, BB krém nebo CC krém. Teď už je to sice lepší než třeba před dvěma roky, ale pořád vídám, že i nejsvětlejší odstíny jsou tmavé a oranžové, což by se prostě stávat nemělo. Sice v naší republice je určitý podíl žen, které jsou od přírody tmavé nebo se hodně opalují a potřebují tmavší odstíny make-upu, ale řekla bych, že naprostá většina z nás je světlých, a potřebujeme tudíž světlé odstíny make-upů, BB krémů a CC krémů.




I když jsem samozřejmě věděla, že odstín Medium na mě bude tmavý, v rámci testování jsem se nejdřív nalíčila pouze CC krémem.
Výsledek byl nic moc... Potom jsem si na pleť nanesla světlý korektor a doufala, že smícháním tmavého CC krému a světlého korektoru docílím pěkné barvičky. No, nestalo se. Jak můžete vidět, rozdíl mezi krkem a obličejem je opravdu markantní a takhle se na ulici vylézt nedá. 



Pro CC krém je našla nakonec takové využití, že ho míchám v poměru 1:3 s hodně světlým make-upem a výsledkem je pak pěkně vypadající, prozářená pleť. CC krém samotný bohužel nevypadá na obličeji pěkně. Hodně zalézá do mých rozšířených pórů kolem nosu a také se hodně lesknu, když jsem s ním nalíčená. Navíc dá velkou práci produkt rozetřít. Krytí je velmi slabé, CC krém spíš pleť jen sjednotí.

Za mě tedy tohle NE. CC krém mi nevyhovuje. Doporučila bych ho snad jenom na suchou a dokonalou (nebo téměř dokonalou) pleť, která nepotřebuje žádné krytí. Obávám se, že pro úplné bledulky nebude vyhovující ani odstín Light.
Doporučená cena CC krému je 99,90 Kč.


Celkové hodnocení:


Ze tří testovaných produktů dva mohu doporučit. Čisticí gel a pleťový krém mi vyhovují a myslím si, že za tu cenu jsou to naprosto v pořádku produkty. CC krém není nic pro mě.

Děkuji za poskytnutí produktů k recenzi, vážím si toho.

12 komentářů:

  1. Je to škoda, že se nevyrábí hdoně světlé odstíny, protože si taky myslím, že většina z nás má hodně bílou pleť.
    Taky si Astrid vybavuju hlavně díky opalovacím přípravkům :) Teď mám produktů na pleť dost a nějakou dobu mi bude trvat, než je dopotřebuji, ale pak bych od Astrid ráda něco vyzkoušela, protože čtu pozitivní ohlasy a kosmetika stojí pár korun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přesně :-) Taky čtu vesměs pozitivní ohlasy.

      Vymazat
  2. Opalovací Astrid byl v dětství klasika :) Mě nejvíc láká micelárka, na kterou jsem četla hodně chvály a zaujal mě i ten krém. Složení bych se normálně hodně bála, ale když píšeš, že ti nic nedělá, tak mě taky láká. I gel vypadá dobře, jen já na ty gely moc nejsem, radši mám rovnou jemné peelingy, které můžu denně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, třeba denní peeling od Neutrogeny je super.
      Micelárka mě na základě recenzí taky zaujala, ale mám odličovačů až až :-D

      Vymazat
  3. Také jsem testovala Astrid výrobky a vše mi sedlo. Kukni kdyžtak ke mně na blog. Recenzi na CC krém teprve chystám, ale naštěstí jsem dostala ten světlý odstín, za což jsem fakt ráda.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na recenzi jsem koukala, moc se ti povedla ;-)
      Světlý odstín je určitě o něco lepší, ale jak jsem psala, taky se mi nezdá ideální. Resp. takhle já si představuju Medium, Light by měl vypadat úplně jinak :-D

      Vymazat
  4. Škoda toho CC krému, docela mně zajímal. Je to jak píšeš, nechápu, proč odstíny Light u BB krémů ani make-upů prostě nejsou dostatečně světlé. Celkově mám dojem, že Light odstíny jsou spíš Medium a ty Medium už jsou Dark:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, zrovna jsem to dopsala u komentáře výše. Nebo by bylo fajn udělat aspoň 3 odstíny - jeden fakt "bílej", pak Light a dejme tomu i Medium, ale moc si nedovedu představit, že by tenhle odstín někomu seděl :-/

      Vymazat
  5. Bože, to je ted na každým blogu Astrid, to už fakt nikoho nebaví lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zas docela jo :-) Ráda si přečtu i recenze od ostatních blogerek.

      Vymazat
  6. Pekna recenze, od Astrid si pamatuju hlavne takove ty mini balzamky na rty :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) To máš pravdu, ty jsem také používala :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.