pondělí 13. března 2017

Nákup na Notino.cz (vůně Lanvin, nálož vzorečků parfémů, Dermacol, Dove a další)

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu obsah mého posledního balíčku z e-shopu Notino.cz. Můj nákup na tomto e-shopu proběhl hodně spontánně. Zkrátka jsem si jednoho večera sedla k počítači s tím, že si zase po docela dlouhé době z tohoto e-shopu něco pěkného objednám. Věděla jsem, že nechci žádnou dekorativku ani nic extra drahého, jen jsem si jednoduše chtěla udělat radost ☺

Nejdražší položkou mého nákupu byla parfémovaná voda Eclat D´Arpege od Lanvin Paris. 50 ml mě vyšlo na 549 Kč. Tato vůně mě nikdy dřív moc nezaujala. Registrovala jsem ji vždycky jako jednu z nejprodávanějších vůní vůbec - takové vůně já obvykle moc nemusím, protože nechci vonět jako každá druhá. Před pár lety ji ale začala používat ségra, na které voněla tak nádherně, že jsem si ji po dlouhém uvažování objednala zkrátka taky ☺
Eclat voní po šeříku, citronech, broskvi, čaji, pižmu a obsahuje i další složky. Dominuje šeřík. Vůně je příjemná, typicky jarní, s docela slušnou výdrží. Už jsem ji párkrát použila a jsem s ní spokojená. Pokud už máte vůni vyzkoušenou a chcete si ji pořídit znovu, určitě se vyplatí vzít rovnou větší balení. Na Notino.cz nyní vychází 100 ml balení jen o stovku a něco dráž než padesátka. Já jsem ale chtěla balení menší z toho důvodu, že mám vůní hodně a větší než padesátkové balení bych nevyužila.


Když už jsme u těch vůní, ukážu vám i kupu vzorečků parfémovaných a toaletních vod, které jsem si také objednala. Vzorečky parfémů miluji a moc ráda testuji nové a nové.
Názvy jsou dobře čitelné z fotek a jen doplním, že jeden vzoreček mě vyšel na 13 - 35 Kč, samozřejmě dle proslulosti značky ☺



Dále jsem do košíku přihodila dva produkty od mé docela oblíbené značky Dermacol. Nesměl chybět můj milovaný mangový sprchový gel z řady Aroma Ritual (29 Kč), který je perfektní na léto. V obchodech už ho nevídám, tak jsem ráda, že jsem na něj narazila aspoň na internetu.
Tělový peeling rebarbora s jahodou ze stejné řady jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, jenže jsem na něj nemohla narazit v žádné akci a 120 a více Kč jsem za něj dávat nechtěla. Na Notino ho měli za 71 Kč, což je cena, které jsem neodolala.


Rozhodla jsem se také dát ještě šanci kosmetice Dove. Objednala jsem si dvě náhradní náplně tekutých mýdel. Každé balení má 500 ml. Jedno vyšlo na 46 Kč a druhé na 55 Kč.


Co mě dále zaujalo, je sprchový gel na intimní hygienu (92 Kč), peelingový sprchový gel (59 Kč) a antiperspirant ve spreji Go Fresh s vůní granátového jablka a verbeny (46 Kč). Jsou to produkty, které se mi hodí a bez problémů je spotřebuji, navíc jsem díky nim měla poštovné zdarma.


Z praktických věcí jsem do košíku dále přihodila dvě zubní pasty. Aquafresh stála 28 Kč, Colgate na 17 Kč. Nyní používám přírodní zubní pastu a zajímá mě, jestli uvidím nějaký rozdíl mezi ní a těmito pastami.


Na závěr jsem si nechala svíčku Airwick s vůní lesních plodů (66 Kč). Říkala jsem si, že zkusím zase něco jiného než pořád jen Yankee. Nemůžu si ale pomoct - i když tato svíčka voní moc hezky, srdce mě pořád táhne k Yankee ☺ Nepoznala jsem jednoduše autentičtěji vonící a kvalitnější svíčky. Abych svíčce od Airwick nekřivdila - voní pěkně, připomíná mi vůni luxusnějšího obchodu s kosmetikou jako třeba Lush nebo L´Occitane. Určitě ji vypálím, už se na ni těším, ale YC jsou holt YC.
Vzoreček tělového másla jsem dostala k nákupu.



Celkově jsem s nákupem spokojená a udělal mi velkou radost.
Věřím, že vás aspoň jeden produkt také zaujal a napíšete mi, který to je ☺ Děkuji za přečtení článku a mějte se krásně.

7 komentářů:

  1. Ja treba vzorky vuni naprosto nesnasim a nikdy je nepouziju :D Jinak pekny nakup, Dove mam rada a peeling Dermacol chci take zkusit.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nákup! A vůně rebarbora ja má nejoblíbenější, také jsem teď využila akce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tá nová vôňa od Lanvinu vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem ten sprej Dove a voněl krásně, akorát jsem se ho tenkrát už nějak moc přečuchala. Teď bych si ho ale klidně koupila zas :) Sprchový gel Dove mám v jiné parfemaci a není špatný, ale prostě si nemůžu zvyknout na tu krémovou konzistenci :D Já dlouho nenakupovala, až dneska jsem vlezla do DM a koupila si barvu na vlasy, antiperspirant a růžovou vodu, pro kterou jsem tam primárně šla :D Chtěla bych teď ale hodně zapracovat na spotřebě a více zkoušet přírodnější produkty.

    OdpovědětVymazat
  5. Toho Lanvina mám též, normálně bych si ho asi taky nekoupila, ale strašně mi voněl na spolubydlící, vždycky když ráno odcházela, byl provoněný celý byt. Je to nádherná vůně, kterou používám hlavně na jaro/podzim. Líbí se mi, že jdou koupit vzorečky, taky jsem si jich pár nakoupila, když jsem objednávala z notina:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  6. Lanvin mi dřív hodně voněl, hlavně na jaro. Ale jak stárnu, tak se mi nějak mění čich a už jsem od něho opustila.

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě zaujal tělový peeling jahoda s rebarborou. Sice produkt znám od pohledu, ale ještě jsem ho nezkoušela a nevěděla jsem, že ho mají i této vůni. Mám ji v tělovém mléku a moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.