čtvrtek 23. března 2017

Recenze únorového Brandnooz boxu

Ahoj. Tentokrát mám s recenzí únorového Brandnooz boxu velké zpoždění. Když mi boxík dorazil do práce, prakticky hned jsem onemocněla a zůstala ze dne na den doma. Skoro všechny produkty jsem nechala v práci v krabici a neměla tedy možnost je ochutnat. Už jsem se ale konečně uzdravila a k testování se dostala ☺

Tentokrát byl box dost plný a těžký. Obsahoval 10 produktů a časopis jako bonus. Já v něm měla ještě 2 věci navíc výměnou za nasbírané body.


Celková hodnota boxu byla 279 Kč.

Víte, že já jsem spíš na slané dobroty, takže největší radost mi udělaly Kotlíkové arašídy ve výborném pikantním těstíčku a Kotlíkové brambůrky s mořskou solí a rozmarýnem. Arašídům nemám absolutně co vytknout, byly perfektní a určitě si je ještě někdy koupím.



Brambůrky byly také moc dobré, jen osobně vyhledávám spíš mastnější (prasárna) chipsy - tyto byly hodně křupavé a takové sušší. Chuťově ale super.

Sladkou sekci tentokrát zastupoval Komprimátový mix Pedro, což je v podstatě velký pytlík lipíček. Četla jsem docela stížnosti na odfláknuté a velmi jednoduché balení. Osobně mi to nevadí, ale na jednu stranu chápu, že obal prodává. Lipíčka jsou fajn, je to vzpomínka na dětství. Nicméně sladké v této formě moc nemusím, proto jsem jich jen pár ochutnala a zbytek dala kamarádce a jejím dětem.


Co se týče nápojů, máme zde rovnou 4 zástupce. 
Boxík obsahoval Pramenitou vodu Toma, varianta Nádech citron a máta, 2 čaje Veritea a energy drink Semtex Krvavý pomeranč.





Nejvíc mi chutnal čaj Veritea s citrónem. Byl výborně ochucený, nepřeslazený, prostě super. Zelený čaj s broskví už mě tak nezaujal, ale špatný také nebyl. 
Toma Nádech citron a máta mě neuchvátila. Chuť byla nevýrazná, což je ale avizováno. Osobně minerálky/pramenité vody tohoto typu nepiju a nekupuju. Nicméně v boxu mi nevadila, není to propadák.
Semtex mi hodně pomohl, když jsem byla nemocná a musela jsem v práci vydržet ještě aspoň pár hodin do konce pracovní doby. Obvykle mi energy drinky chutnají, ale neúčinkují - tentokrát jsem to však opravdu pocítila a drink mě udržel při smyslech ☺ Samozřejmě to není nic zdravého, ale když je nejhůř...

Z Ramy s kokosovým a mandlovým olejem jsem měla nejdřív radost. To úžasné balení?? Tady si fakt někdo dal práci. 


Pak mi došlo, že Ramu nemám jak využít. Rostlinné tuky nejím, na chlebu mi to vyloženě nechutná a že bych rostlinný tuk využila při pečení, to se také říct nedá. Ramu jsem si jednou namazala pod marmeládu na celozrnný chleba a od té doby je v lednici. Snad aspoň máma ji k něčemu využije, já osobně zkrátka ne.
Chutná i voní skutečně po kokosu, takže pokud podobné produkty vyhledáváte a máte rádi, zaujme vás.

S (dalším) kečupem v boxíku nemám problém. Kečup se u nás doma vždy využije a nikdy se nezkazí ☺ Tentokrát se jedná o kečup bez přidaného cukru. Chutná opravdu dost jinak než klasický kečup, který asi všichni známe. Je znatelně méně sladký, ale chutná o něco uměleji.


Pudinky s příchutí čokolády a višně jsem měla v boxu navíc. Vyměnila jsem si je za nasbírané body. Už jsem tenhle pudink měla a byl docela fajn, tak jsem si řekla, že si pořídím další právě výměnou za body. Vařila jsem ho i pro rodinu a všem chutnal.


Na Čokoládový dezert Mousse au Chocolat jsem se celkem těšila, ale až tak mě ve finále nezaujal. Pěna mi i přes pobyt v ledničce neztuhla a výsledkem bylo takové polotekuté hustší mléko. Chuť nebyla špatná. Produkt obsahuje i kousky čokolády. Mám však radši poctivou domácí čokoládovou pěnu, která mé chutě tak nějak více uspokojí ☺


A na závěr tu máme časopis Paní domu. Někteří hudrují, že podobné časopisy se do boxu s jídlem tématicky nehodí. Což je v podstatě pravda, ale já s časáky nemám problém. Přečtu si je a když mě zaujmou, schovám si je. Když ne, pošlu je dál. Žádný problém.



Celkově jsem s boxem spokojená. Ohodnotila bych ho 7 body z 10. Nejvíc mě potěšily arašídy a chipsy. Nápoje jsou taky fajn, kečup využijeme, bonbony jsem udělala radost někomu jinému. Z Ramy jsem ve finále rozpačitá, protože pro ni nejspíš nebudeme mít plné využití a spotřebujeme ji jen proto, abychom ji nenechali projít. Čokoládová pěna mě moc nezaujala.


Co říkáte vy na Brandnooz box? Objednáváte nebo ne? ☻

3 komentáře:

  1. Kromě arašídů mě nic až tak nezaujalo. Čaje typu Nestea nemám ráda, v tomhle případě ani Veritea, je to hnus a plné chemie. Ten puding bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa zaujali tie čipsy a Rama :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě rozhodně Pedro bonbony!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.