sobota 18. března 2017

Velká recenze aktuálně používané kosmetiky - I. část (eos, Nivea, Urtekram, Lactacyd, Lactovit)

Přeji krásný sobotní večer a vítám vás po delší době u recenze. 
Jak jste si určitě všimli, takové to počáteční blogerské nadšení, kdy jsem psala článek o každém sprcháči nebo krému, co jsem otevřela, mě už před docela dlouhou dobou opustilo. Víc mě baví napsat jednou za pár měsíců stručnou souhrnnou recenzi. Články tohoto typu se mi líbí i na ostatních blozích, proto věřím, že i vás ten můj zaujme ☺
Tentokrát rozdělím článek do dvou částí, protože těch věcí je, jak můžete vidět na fotce, opravdu hodně. Dnes si povíme o produktech značek eos, Nivea, Urtekram, Lactacyd a Lactovit.




eos -> Krém na holení Vanilla Bliss


Z krému na holení jsem nadšená. Trošku jsem se bála, aby to nebylo něco na způsob krému na holení Prince od Lush, kdy ten produkt byl tak mastný a tak ucpával žiletku, že to byl naprostý děs a opruz. Naštěstí tento krém od eos je mnohem lepší. Velmi pozitivně hodnotím praktické balení s pumpičkou a pěknou sladkou vanilkovou vůni. 
Jedná se sice o hutný krém s obsahem bambuckého másla, ale s žiletkou i pokožkou si rozumí výborně. V podstatě funguje stejně jako běžný gel na holení, až na to, že samozřejmě nepokryje pokožku pěnou, ale jemnou krémovou emulzí. Žiletka po nakrémované pokožce krásně klouže, holení je komfortní. Nikdy se mi nestalo, že bych měla po oholení pokožku vysušenou nebo podrážděnou. S tou celodenní hydratací bych byla ale opatrná. Stále je to krém, který smýváte, takže se nedá říct, že by pokožku zanechal vyloženě jako nakrémovanou. 
Celkově tento krém na holení od eos hodnotím jednoznačně pozitivně.

Nivea -> Krémové tekuté mýdlo Creme Care, Výživné tělové mléko Pure & Natural



Od Nivey tu mám hned dva zástupce - tekuté mýdlo a tělové mléko.
S mýdlem jsem celkem spokojená, akorát mi trošku vadí, že ruce neumyje tak rychle a spolehlivě jako jiná mýdla. Používám poslední dobou tekutá mýdla i na mytí štětců a třeba mýdla od Dermacolu je umyla rozhodně lépe než toto od Nivey. Na druhou stranu musím vyzdvihnout to, že toto mýdlo vůbec nevysušuje ruce, zatímco Dermacol ano. Je to asi holt něco za něco.
Jinak je mýdlo fajn. Je krásně husté a krémové a cítím z něj typickou niveáckou parfemaci.

Z výživného tělového mléka pro velmi suchou pokožku z řady Pure & Natural jsem nadšená. Má perfektní konzistenci, díky které se příjemně roztírá i vstřebává. Pokožku mám po aplikaci krému opravdu vyživenou na docela dlouhou dobu. Moc příjemně i voní. Je to taková "zelená", pomalu až přírodní vůně ☺ Oceňuji také obsah olejů v první polovině složení. Balení s pumpičkou je taktéž parádní. Mléko moc ráda používám a ráda vám ho doporučím.

Urtekram -> Bio šampon proti lupům aloe vera


Šampon už mám skoro spotřebovaný a je tedy nejvyšší čas na recenzi. Šampon vcelku pěkně voní - vůni bych přirovnala k těm lépe vonícím produktům od Alverde ☺ Vlasy umyje bez problémů, nevysušuje je, pění tak o polovinu méně než běžné šampony, ale pění, takže použití je komfortní. 
Co se týče odstranění lupů, osobně si myslím, že nemám vyloženě problém s lupy, spíš s přecitlivělou a suchou pokožkou hlavy. Tento šampon můj problém určitě nezhoršil. Vůbec jsem se po něm nedrbala a pokožku hlavy jsem neměla červenou ani podrážděnou. Pokud bych doma neměla tolik dalších šamponů, které čekají na svou šanci, klidně bych si ho koupila znovu. I když nestojí zrovna málo.

Lactacyd -> Intimní mycí emulze Sensitive


Rovnou říkám, že intimní gely Lactacyd nevyhledávám. Kdysi jsem měla takový světle oranžový, který mě hrozně pálil, a od té doby k nim nějak nemám důvěru. Proto když jsem dostala tuto mycí emulzi od ségry, byla jsem dost skeptická. Řekla jsem si, že ji jednou vyzkouším a jestli bude zase pálit, vyplácám ji třeba na holení nebo jako sprcháč. Naštěstí tato růžová verze mě nepálí.
Nevím, jestli je emulze parfémovaná, ale já jsem z ní nic necítila, proto jsem si do lahvičky nakapala trochu tea tree oleje pro lepší vůni a pocit svěžesti a čistoty po umytí. Přesto mi nepřijde, že by intimní partie umyla nějak extra dobře a že by to byl můj nejoblíbenější produkt tohoto typu. Určitě ji dopotřebuji, zásadní problém s ní nemám, ale kosmetika Lactacyd se k mým oblíbencům stále neřadí.

Lactovit -> Tělové mléko do sprchy Lactourea pro velmi suchou pokožku


Značka Lactovit mě dlouho nechávala chladnou. V obchodech jsem ji registrovala, ale nějak mě nenapadlo něco si koupit. Pak jsem se dověděla od kamarádky, že naprosto miluje jejich krémové sprchové gely a používá je i na děti. Vyzkoušela jsem dva z nich u ní, když jsem tam spala, a byly příjemné. Dobře umyly, nevysušovaly, čistě voněly. 
Já jsem se rozhodla vyzkoušet tělové mléko do sprchy od této značky, protože sprcháčů mám doma přece jen stále několik desítek a nové si kupuji hodně výjimečně. Na mléko jsem narazila v akci asi za 60 Kč. Je to určitě nejlepší tělové mléko do sprchy, co jsem kdy měla. Stále si myslím, že sebelepší mléko do sprchy nenahradí namazání pokožky krémem, ale pro chvíle únavy či lenosti se hodí mít takový produkt doma.
Toto mléko zanechává pokožku příjemně hebkou a pocitově je skoro jako namazaná. Mléko i krásně čistě voní.
Pokud rádi testujete tělová mléka do sprchy, doporučila bych Lactovit rozhodně víc než třeba Baleu či Avon.


To je pro dnešek vše ☺ V další části recenze napíšu své názory na další aktuálně používanou kosmetiku.
Mějte příjemný večer a těším se na vaše komentáře ♥

6 komentářů:

  1. Co se týče intimních gelů, tak s většinou mám problém, prostě mi nesedí a místo toho, aby ,,pomáhala", tak spíše uškodí. Lactacyd jsem tuším měla nedávno, také jsem ho dostala a neseděl mi. Jsem ale hrozně spokojená se Ziajou, ty intimní emulze jsou naprosto úžasné, první, které mi vyhovují a jsou i za fajn cenu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě to tělové mléko Nivea :) Sice mám zásob dost, ale asi si ho jednou koupím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja používam intímny gél od Bilky a som s ním spokojná :) A ten sprchač z Avonu som mala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím Tě, a to mlíko do sprchy je furt v prodeji? Já ho koupila též ve výprodeji a ted už jsem ho v žádný drogerce neviděla. Též mě přijde jako nejlepší, tudíý´ž by mě to teda celkem naštvalo, díky Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ho taky neviděla, jen v té slevě...

      Vymazat
  5. To co mě zaujalo nejvíce jsi zhodnotila hned na začátek a opravdu mám velkou touhu vyzkoušet :D :). A ten šampon se mi také líbí :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.